Wymiana drążków kierowniczych
Drążek kierowniczy to element układu kierowniczego. Łączy przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą zawieszenia i przekazującym ruch przekładni pochodzący od skręcania kierownicy na zwrotnicę. Jest więc bardzo ważnym elementem, gdyż jako jedyny odpowiada za odpowiednie prowadzenie przednich kół samochodu. Zużycie drążka kierowniczego ma bezpośredni, ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
Wymiana drążka kierowniczego polega na podniesieniu samochodu, odkręceniu końcówki drążka od zwrotnicy koła, wykręceniu drążka kierowniczego z przekładni kierowniczej oraz odczepieniu końcówki drążka od samego drążka. Drążek kierowniczy wyposażony jest w przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia w górę i w dół względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Nie zawsze wymiana drążka kierowniczego wymaga wymiany współpracującej z nim końcówki, jednak zalecana jest jednoczesna wymiana obu tych elementów. Montaż elementów przebiega w odwrotnej kolejności.