Wymiana sworzni wahacza zawieszenia
Sworzeń jest kulowym przegubem, który w wyniku eksploatacji samochodu ulega zużyciu i wybiciu. Powstają wtedy luzy, które objawiają się stukaniem zawieszenia, pogorszeniem jakości prowadzenia, a w skrajnych przypadkach może dojść do wypadnięcia sworznia zwrotnicy, odseparowania zwrotnicy wraz z kołem od wahacza i w konsekwencji do wypadku. Nie warto więc ignorować niesprawności układu zawieszenia i zlecać w regularnych odstępach czasu jego sprawdzenie w warsztacie.
Wymiana sworznia wahacza polega na uniesieniu samochodu, wymontowania koła i wykręceniu nakrętki mocującej sworzeń w zwrotnicy. Następnie za pomocą specjalnego ściągacza do sworzni następuje wypchnięcie sworznia ze zwrotnicy. Pozostaje już tylko odkręcenie go od wahacza. W niektórych samochodach połączenie z wahaczem jest nitowane i wymaga rozwiercenia. Montaż nowego sworznia przebiega w odwrotnej kolejności.