Typowym objawem zużycia jest luz w przekładni, odczuwalny na kole kierownicy. Niekiedy trudno to wykryć, ponieważ jest to proces długotrwały i przyzwyczajamy się do zmniejszonej precyzji układu kierowniczego. Niekiedy przy dużym zużyciu można usłyszeć charakterystyczne stuki podczas kręcenia kierownicą oraz przy przejeżdżaniu przez nierówności....
Czytaj dalej
Blog
Charakterystyczne dla nich jest to, że słyszymy je niezależnie czy samochód jedzie, czy stoi. Możliwe są także luzy, wibracje i drżenie kierownicy. Gdy zaobserwujemy tego typu symptomy, w pierwszej kolejności sprawdzić należy końcówki drążków kierowniczych. Ich wymiana nie należy do najtrudniejszych czynności serwisowych, natomiast zalecamy zlecić tę usługę profesjonalnemu warsztatowi, ze względu na konieczność ustawienia zbieżności kół na stanowisku pomiarowym do obsługi geometrii zawieszenia....
Czytaj dalej
Najpopularniejszymi objawami uszkodzenia części układu kierowniczego są wszelkie hałasy i stukoty z okolic komory silnika. Charakterystyczne dla nich jest to, że słyszymy je niezależnie czy samochód jedzie, czy stoi. Możliwe są także luzy, wibracje i drżenie kierownicy. Gdy zaobserwujemy tego typu symptomy, w pierwszej kolejności sprawdzić należy końcówki drążków kierowniczych....
Czytaj dalej